Multimodal Learning Environments in Southern Africa Embracing Digital Pedagogies

booksz

U P L O A D E R
6990dc2ee941b91aa837934d971a0a0b.jpg

Free Download Multimodal Learning Environments in Southern Africa: Embracing Digital Pedagogies
by Jako Olivier, Avinash Oojorah
English | 2022 | ISBN: 3030976556 | 235 Pages | True PDF | 5.52 MB

This book offers an important overview of technology-enhanced education in Southern Africa. With original research from Malawi, Mauritius, Namibia, South Africa, Tanzania and Zimbabwe, this book provides in-depth scientific scholarship focused on the dynamic multimodal learning environments in the region. With the onset of the COVID-19 pandemic, the world has largely had to adjust to remotelearning. Hence, the editors and contributors pull together important research on digital pedagogies and assessment to demonstrate how technology can be effectively employed for multimodal learning environments within the Southern African context. This book will be of interest and value to scholars of digital education, multimodal learning and education within Southern Africa and beyond.



Code:
Bitte Anmelden oder Registrieren um Code Inhalt zu sehen!
Links are Interchangeable - Single Extraction
 
Kommentar

In der Börse ist nur das Erstellen von Download-Angeboten erlaubt! Ignorierst du das, wird dein Beitrag ohne Vorwarnung gelöscht. Ein Eintrag ist offline? Dann nutze bitte den Link  Offline melden . Möchtest du stattdessen etwas zu einem Download schreiben, dann nutze den Link  Kommentieren . Beide Links findest du immer unter jedem Eintrag/Download.

Data-Load.in | Dataload.in

Auf Data-Load.in findest du Links zu kostenlosen Downloads für Filme, Serien, Dokumentationen, Anime, Animation & Zeichentrick, Audio / Musik, Software und Dokumente / Ebooks / Zeitschriften. Wir sind deine Boerse für kostenlose Downloads!

Ist Data-Load.in / Dataload.in legal?

Data-Load.in ist nicht illegal. Es werden keine zum Download angebotene Inhalte auf den Servern von Data-Load.in gespeichert.
Oben Unten