Re-authoring Teaching Creating a Collaboratory

booksz

U P L O A D E R
a1b2b288f66e0a0c2069d1a490115799.jpg

Re-authoring Teaching: Creating a Collaboratory By Peggy Sax
2008 | 312 Pages | ISBN: 9087904487 | PDF | 4 MB
Key phrases: blended learning, insider knowledge, online pedagogy, narrative therapy, postmodern pedagogy, practitioners and consumers, practitioner-training, public practices, reflective practitioner, students' voices, teaching congruently, teacher-practitioner, therapeutic letters, teaching therapeutic practice. Author, Peggy Sax, PhD, is in independent practice in Middlebury, Vermont, USA, as a licensed psychologist, consultant, workshop presenter and university instructor. An enthusiastic teacher, Peggy feels privileged for opportunities to share powerful stories of learnings from over 30 years of work with families and their children, teens, adults, couples, communities and students of all ages.



Code:
Bitte Anmelden oder Registrieren um Code Inhalt zu sehen!
Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction
 
Kommentar

In der Börse ist nur das Erstellen von Download-Angeboten erlaubt! Ignorierst du das, wird dein Beitrag ohne Vorwarnung gelöscht. Ein Eintrag ist offline? Dann nutze bitte den Link  Offline melden . Möchtest du stattdessen etwas zu einem Download schreiben, dann nutze den Link  Kommentieren . Beide Links findest du immer unter jedem Eintrag/Download.

Data-Load.in | Dataload.in

Auf Data-Load.in findest du Links zu kostenlosen Downloads für Filme, Serien, Dokumentationen, Anime, Animation & Zeichentrick, Audio / Musik, Software und Dokumente / Ebooks / Zeitschriften. Wir sind deine Boerse für kostenlose Downloads!

Ist Data-Load.in / Dataload.in legal?

Data-Load.in ist nicht illegal. Es werden keine zum Download angebotene Inhalte auf den Servern von Data-Load.in gespeichert.
Oben Unten